Bio med Ronja, och bli uppraggad av en mongolid!

Jo såhär såg min dag ut:

kl 12 kom Nadja till mig, hon stog utanför mitt fönster i 3 timmar för jag inte fick släppa in henne för jag städa xD
sedan drog vi och käka pizza på torget :D
och då kom daniella och isabella, dom chockar mig totalt.
sen kommer fanny, vera, sara som går i fyran och säger " kan du köpa ut alcohol åt oss? daniella och isabella sa att du skulle köpa alcohol åt oss, ska ni? "
jag bah " wtf ... o.o "
jag kan ju inte det eftersom jag är 12 år? -.-'
dom e knäppa ;O
sedan kom ronja och sen gick vi in på ica och skulle köpa engery .. och då ville jag ta självmord.. DET HAR TYDLIGEN BLIVIT 15 ÅRS GRÄNS PÅ DEN FÖRBANNADE ICA SÅ JAG KOMMER INTE FÅ DRICKA MIN DAGLIGA KOFFEIN D:
sedan typ gick nadja hem, och ronja kom till mig.
sen hon bah " vill du gå på bio "
detta är vår konservation :

- vill du gå på bio.
- ja, men har inga pengar.
- vill du gå på bio?!
- ja, men jag har inga pengar!?
- men vill du gå på bio och säg inte att du inte har några pengar!!
- okej ja, jag vill gå på bio!
- SKYNDA DIG FILMEN BÖRJAR OM 20 MINUTER!
- WTF skojjaru? ;O
- NEJ KOM NU!

så vi sprang hem till henne .. sen till heidenstam,  och tog bussen. vi missa filmen så vi flumma på stan i 2 timamr innan vi kolla på nästa film.
jag ville till genom farten, och hon bah okej vi går dit.
men när vi såg alla emos hon bah " JAG TÄNKER INTE GÅ IN DIT DOM KOMMER ÄTA UPP MIG! "
så vi bråka i en halv timme.
sen på bron så vare ett par mongolider, den ena gjorde släng pussar och vissla och gick efter oss ;O
HAHHAHAHHHAHAH!
och påväg hem så kände jag mig väldigt kiss nödig.
då sprang jag upp och kissa bakom en buske i stan då hör jag ett par killar komma och ronja springer iväg av garv då drar jag upp byxorna mitt i pissandet..
mysigt va.
så när jag kom hem så va de skönt att byta trosor och tvätta sig ren!!!
och på bussen käka hon tomat. kl var typ kvart i tolv på natten (y)
Pretty Awezuume dag! :D
Sen så gör jag det jag gör varenda natt.. kollar på snygga asiater o.o ..
shimmycocopopsss @ youtube channel är så HOT! (med flammor)
sitter här nu kl är 6 på morgonen! (Y)
har varit vaken hela natten, och kollat på två vampire diaries avsnitt dessutom :)

och jag blogga inte i tisdags eftersom det hände en del saker med min pappa ...
jag kan länka .. för han va med i tidningen.

http://www.unt.se/startsidan/man-hotade-tanda-eld-pa-sig-sjalv-1101589.aspx

jag håller inte saker för mig själv utan vill jag prata om det så gör jag det.
och jag skäms inte för detta, men min pappa har gott igenom en massa och jag är det ända han har..
väldigt gulligt med sorgigt ändå..
jag har inte så mkt tid att träffa han men just i tisdags när jag och Ronja skulle laga mat och sova över så..
ja ringde han till mig och sa att han skulle ta självmord, han skulle tända eld på sig själv..
jag började ju grina förstås.. sen kommer ju polisen och plingar på och frågar om allt är som det ska..
men jag har inte träffat han sen dess.. men jag har fått lite mess från han.
jag vill inte va taskig men jag vill att han får hjälp.. han har alltid varit så.
det är en slags mentalt psykist som har pågått i hans skalle, och ju äldre han blir desto mer farligare blir han mot både familjen och sig själv..
jag älskar min pappa, men vet inte riktigt vad jag ska göra.

en tänk på det posetiva nu för jag vill inte bryta ihop.

jag känner för en asiat kille ;O

Typ Shimmy eller joon :D
ngn snygg i varje fall, grr ...
NADJA!
NADJA!
NADJA! ..
är min flickvän :) det har jag bestämt nu, och hoppas hon kmr hit imorrn :) <3

hejdå pöss på skinkan och önska mig en godnatt sömn!! :D

Bilder från idag och måndags :

 jag och Ronja <3


 Mina ögon är bruna, men blir gröna när jag är glad eller är trött ;O

 JAG HAR VÄRLDENS SÖTASTE LILLA SYSTER!! <3

Stora systers lilla banan apa <3
mamma brukar dampa när jag säger så.. så ist har jag kallat henne för .. MY LITTLE PONNY PRINSESSAN! <3

btw två st roliga videoklipp på en av mina snyggingar Shimmycocopopsss :






en va större än den andra XD
pallar inte att fixa det, men lyssna! han e fett horny! :D
jag menar.. the world of the blogg .. AWEZUUME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0