FÖRLÅT FÖR DEN DÅLIGA UPPDATERINGEN!!!

förlåt för den dåliga uppdateringen :)
men det är såhär att jag fick inte använda datan om jag inte STÄDA MITT FUCKING RUM!
sååå, hon tjatade i typ två veckor o jag gjorde aldrig det.
men nu har jag gjort det, fast det är på gång med att bli stökigt XD
nu äre såhär att Zofia har fyllt år! :)
alla säger grattis! :D <3
och sen har det hänt en massa och en vanlig vecka för oss två ... det är typ när vi går te skolan och sminkar oss som idioter och går runt så :D <3
men typ... vet inte om jag nämnt dte förr men torsdagen förr förra veckan, så kollade vi på jackass i 3D och käka på china, och köpte likadana tröjjor för 500 kr :D
det var en toppen dag, sen köpte jag manga papper och pennor, så jag har tecknat väldigt mkt :)<3
nu kommer det bilder på zofia o mig, väldigt många på henne för typ jag har inget ledigt minne på min nya iphone 4 som har 16 gb....
och har haft den i tre månader bara xD
haha vi suuuuger <3
men veckorna har varit awezume, fast inte skolan med läraren jag har en vecka på mig att höja mina betyg för typ, annars blir jag avstängd av kunskap.. jävla äckel skola D:
men aja :)

IGÅR!



När hon skrämmer mig med sin äckliga sminkning ;O



När hon fyllde år! :)




När vi sjunger akatsuki yami :)



när vi flummar kl 1 på morgonen efter att ha kommit hem en toppen dag :)



what the fuuck!? XD



En natt med oss :D





OCH PÅ FREDAG BLIRE KANSKE SHOPING I STHLM MED SÖTASTE ZOFIA OCH VI DRAR TE SHOCK OCH KÖPER EMO STUFF HAHAHA! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0