I pimped Zofia Hellström ;3 <3

Tjena nu tar jag det snabbt för har ont xD
I Tisdags va jag sjuk XD <3
Idag gick jag som ett emo till skolan utan smink med då skulle vi filma tydligen xD <3
så jag sminkade mig.
bästa dagen idag! :D
några anledningar vrf :

1. hade bg hos min reserv klass, och han kollar inte i våra logg böcker och vet inte va vi gör under dagen, ALLTSÅ MASSA SKOLK MOHAHA!
2. Spenderade 7 timmar med Zofia och Nadja <3
3. vi pimpade Zofia och tog awezume bilder ^^
4. vi satt inne på toan i sammanlagt 4 timmar och käka marabou .. ( LITE MER MMM I LIVET MOTHERFUCKER! )
5. Vi skippade föreläsningana, och 2 st KP:en.
6. Jag älskar mitt liv vid detta tillfälle :3

så det var några bra anledningar, nu ska ni få en video från måndags och en video från idag.
Enjoy it!
Och Zofias pimp bilder i trapp huset i skolan ^^













 min favvo bild, kolla färgerna ;O

















 Var tvungen att lägga upp den HAHAH det var jag i femman ;O

men aja nu ska ni få se lite videos ^^

Detta var i måndags :



och detta idag xD <3




asså jag tog det minsta på den stora och nästan största på den lilla hatar när det blir ojämnt ;O

Kommentarer
Postat av: patricia

Såna som du får mig att vilja ta livet av mig, jag blir blind och äcklad, och vet du vad? Resten av jordens befolkning håller nog i stort sätt med mig! Jag menar, vem väljer ett psykfalls emo? Usch! Gör som du skrev i din första dikt, ta livet av dej så gör du världen en tjänst!:D

2010-12-29 @ 18:18:16
URL: http://nattstad.se/patriciamutas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0