Min dag och hur ska jag ha mitt hår?

SHULULULULULULULUL! :D
Jo jag somnade kke 6 på morgonen.
vaknade 14:00 ...
geonom att min moster kom in och släppte in hundarna så dom hoppade i mitt ansikte och jag fick klon i ögat så det blev kladdigt med gammalt smink så jag var svart överallt xD
gick till nadja , hon fixade sig inför en fest.
sen halv 6 drog jag typ till jennifer och leana och hennes lilla syster kom också, felicia! :)
sen mötte vi evelina och gick till ica, jag skämde ut mig och vi skratta och hade flumm kväll.
sen köpte jag: chips, redbull, risen, marabou m.m. tror jag xD HAHAH inget kvar ... o.o
påväg hem träffade jag pappa .. chockerande men han stog dä utanför i mörkret.
han va på glatt humör vilket gjorde mig glad <3
imorrn blire då att laga mat hemma hos han.
för senast gick det nt.
sen mötte vi upp adam och massor, och nu är jag här XD

jag har gått igenom lite bilder och jag funderar på att färga tillbaka till blont / orange.
fast då kmr jag bli kallad ginger .... O.O

men detta är några bilder :)








    DÅ VA MITT HÅR PLATT OCH BLONT / ORANGE!

Nu är det svart och LOCKIGT, fö jag orkar inte platta längre xD








såhär är mitt hår platt, innan jag klippte mig.

 



och lite övriga bilder på håret tex.. mörkbrunt och rosa hå :)










.


så nu vill jag att NI , juste NI! ska kommentera om vilken hårfärg jag passar bäst i :)
PÖÖSS! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passar i alla men jag säger nog svart :)

2011-03-27 @ 13:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0