Tjena era små kineser, får det lov att va sushi?

Tja och välkommen till min nya blogg :)
min gamla blogg orkade jag inte med längre xD
hahah men det handlade för det mesta bah om mig, för jag är ego..
haha nejdå :)
men hoppas du kommer trivas, och kolla in bloggen då och då, för jag kommer lägga ut roliga bilder och videos OwO

Hejdå mina små sne kollade människor ^.^

Detta är jag :D

oh shiieet lite redigerad (a)


Och detta är min älskling Lee Joon <3

oh damn he is a good looking man for god sake! GRRR! sne kollade män är heta ;)
Han spelar i ett band från korea '' MBLAQ ''


Och detta är ett bevis på att jag har väldigt rolig natt humor xD



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrev: om man har dåligt med pengar, åk til Ryssland..osv.

Men om man har dåligt med pengar har man inte råd att åka dit ditt dumhuve x)

2010-11-03 @ 10:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0